یک نگاه به دخل و خرج و قیمتها بندازیم، بله اوضاع مثل قبل نیست، خیلی از مشتریها دیگه گذرشون به این طرفها نمیافته. اشکال کار از کجاست؟ وقتشه قید این کار بزنی؟ یا اینکه هنوزم امیدی برای برگشتن به اون روزای پر رونق هست؟ پس چرا خیلی از همکارا این دغدغه رو ندارن و همچنان لبخند به لب به ناله و شکایتها گوش میدن و سرشون تو کار حسابی شلوغه؟ پشت این ماجرا چیه؟
بله بازم اینترنت و فضای مجازی! دنیا تغییر کرده، سبک زندگیها به سمت خرید و استفاده از خدمات به صورت اینترنتی پیش رفته. همون مشتریهای شما که یه زمانی برای پیدا کردنتون کل خیابونها رو گشته بودن حالا با چند تا سرچ و کلیک همهی رقیبها رو ریال به ریال مقایسه میکنن و بین دهها سایت و صفحهی مجازی به بهترین کالا یا خدمات مورد نظرشون پول میدن. هم زمان شون هدر نمیره، هم پول شون و جای درست هزینه میکنن و اگر راضی باشن این مسیر ساده رو هیچ وقت از دست نمیدن، بازم اینترنتی کارشون و راه میندازن.
ما خیلی ساده و بدون اینکه بیشتر از این گیج بشید راهکار بهتون میدیم، هنوزم خیلی دیر نشده و میتونید کسب و کارتون و روی ریل جدید بندازید. و مشتریهاتونو به سمت خودتون برگردونید. یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال)، داشتن یک وبسایت هست که قوانین سئو در اون رعایت شده باشه. همچین وبسایتی در جستجوهای مشتری بین صدها رقیب جز اولین سایتها نمایان میشه و به راحتی در دسترس مشتری قرار میگیره.
حالا روی سخن ما میتونه با همهی بازاریابها هم باشه. یعنی هر شرکت بزرگ یا برند و هر بازاریاب به وبسایتی که سئو شده باشه نیاز داره تا بتونه بی دغدغه پول دربیاره. با کمک وبسایت میتونین کالا و خدماتتون رو به درستی به مشتری معرفی کنید. یا اگر تو حوزه مارکتینگ فعالیت میکنید با به کار گیری ترفندهای سئو هر وبسایتی رو بعد از یه مدت مشخص به صدر لیست جستجوها برسونید.
حالا چطوری؟ وبسایت سئو شده از کجا بیاریم؟ عاقلانهش اینه که با یه کاربلد و کسی که تو این راه موفق بوده مشورت کنیم. این فرد میتونه استاد آموزش سئو باشه. با گذروندن دورههای آموزشی سئو به راحتی میتونین تغییر و احساس کنید. ثبت نام و کلاس رفتن هم اگر بین این همه کار و مشغله برای شما سخت باشه میتونید از محل کار یا حتی خونه این دورهها رو بگذرونین. با آموزش درست هم میتونین بازار کسب و کارتون و رونق بدین و هم میتونین به عنوان یک دیجیتال مارکتر حرفهای بهترین درآمد و برای خودتون کسب کنید. چون خیلی از شرکتهای بزرگ برای راه اندازی بخش دیجیتال مارکتینگ شون هزینه میکنن و کسایی که تو این زمینه تخصص و مدرک دارن به راحتی جذب میکنن.
دورههای آموزشی در جهاد دانشگاهی تهران با مجرب ترین اساتید و به صورت هیبریدی برگزار میشه. یعنی بعد از ثبت نام در این دورهها میتونین به انتخاب خودتون به صورت حضوری یا آنلاین در این دورهها شرکت کنید. در نهایت، هم در کار تحول ایجاد کردید و تجربه رونق کسب و کار در انتظارتان خواهد بودو هم مدرک معتبر جهاد دانشگاهی تهران در رزومه خودتون اضافه کردید تا با پشتوانه علمی مناسب مسیر رشد خودتون را ادامه بدید.
پیشنیاز: آشنایی با Web ,Windows
این دوره مناسب چه کسانی است؟
کارشناسان و مدیران دیجیتال مارکتینگ
علاقهمندان به مدیریت وبسایت
صاحبان و مدیران مشاغل
صاحبان کسب و کارهای اینترنتی
اهداف اصلی این دوره چیست؟
آشنایی با چرایی و اصول سئو سایت
آشنایی با شیوه های تولید محتوا و نگارش تولید محتوا برای درک بهتر مخاطبین بر اساس استاندارهای موتور جستجو
آشنایی با نحوه افزایش بازدید سایت و بالا بردن ترافیک سایت
آشنایی با شیوه های ساختارو اسکلت بندی سایت براساس هدف گذاری های انجام شده در کسب و کار
آشنایی با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و شناسایی این کلمات در اهداف استراتژیک سازمان و کسب و کار
پس از شرکت در این دوره، چه مهارتهایی را کسب خواهید کرد؟
توانایی تشخیص و بهره گیری از کلیدواژههای مناسب در جهت بهینهسازی سایت
توانایی ساختار بندی مناسب در جهت بهینه سازی سرعت صفحات سایت
توانایی بهرهگیری از تکنیکهای سئو
ارزیابی و تحلیل رقبا
فرصتهای شغلی پس از شرکت در دوره :
فراگیران پس از شرکت در این دوره، میتوانند به عنوان کارشناس سئو فعالیت خود را در کلیه شرکتها و موسسات که در فضای مجازی حضور دارند، شروع کنند.
در این دوره چه مهارتهایی یاد میگیرید؟
فهیمه طالبی مقدم: ساعت کلاس خیلی بدبود و تایم طولانی هر جلسه واقعا کسل کننده بود
فرشته مرادی: باسلام احترما با توجه به تعطیلات چندروزی 20 بهمن درصورت امکان شروع دوره به تاریخ 27 بهمن تغییر پیدا کند باتشکر
فاطمه سرلک: خیلی عالی بود
پدرام سلیمانی: استاد میرزایی عزیز بسیار وارد و کاربلد واقعا دلسوزانه کار انجام میدن و خدا خیرشون بده